Kontakt & felanmälan
Mejla oss gärna
Allmän information
Felanmälan
Hyresfrågor och fakturor
Strategiska frågor, samarbeten och tjänster:
För allmänna frågor kan du nå oss på telefon:
Felanmälan
Är du hyresgäst hos oss är du varmt välkommen att göra din felanmälan online eller per telefon.
Vi finns tillgängliga per telefon under vardagar mellan kl. 08.00-17.00 på telefonnummer: 08-520 110 32. Du kan även fylla i formuläret nedan eller mejla oss på felanmalan@ncfab.se.
Bra att veta innan du gör din felanmälan
I första hand önskar vi att du kontaktar oss via formuläret, mejl eller per telefon. Om du har ett mer akut ärende som inträffar utanför våra kontorstider, kan du vända dig till vår jourkontakt. Notera att du kan komma att bli ersättningskyldig om jourservicen används i fall som inte anses vara akuta.
Exempel på akuta ärenden:
- Du har fått en vattenläcka eller saknar rinnande vatten (om du har en läckande kran, hanteras denna under ordinarie öppettider)
- Ditt hem är strömlöst
- Du har tappat bort din nyckel (du som hyresgäst debiteras för detta)
- Din kyl, frys eller spris har slutat fungera
- Du har stopp i toaletten
För kontaktuppgifter och information gällande jour, vänligen se separat information i ditt trapphus.